A szolgáltatók és az ügyfélszolgálatuk
A szolgáltató szolgáltatásai, árui és a szolgáltató ügyfélszolgálata, bármennyire hihetetlen, de nagyon összefüggnek ezek a dolgok.
Biztos jártál már úgy, hogy gondod volt a tv adással, az internettel, vagy a mobil szolgáltatással.
Mit lehet ilyenkor tenni, bemegyünk a szolgáltató üzletébe és sok esetben kivárjuk a hosszú sort, ami órákat is igénybe vehet. A másik lehetőség, hogy felhívjuk az ügyfélszolgálatot és 20-40 perc múlva tudunk valakivel beszélni.
Tudni kell, ha sokáig várakoztatnak a telefon másik végén, akkor vagy nagyon kevés az ügyfélszolgálati munkatárs, vagy nagyon rossz a szolgáltató terméke.
Minden esetben egy biztos, hogy nem az ügyfélszolgálati munkatárs tehet a hosszú várakozásról, vagy a szolgáltató hanyag és selejtes termékéről, legyen az internet, vagy tv csatorna. Minden esetben azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálatos munkatárs nagyon le van terhelve, amiért a szolgáltató felelős.
Amennyiben hosszú várakozás után tudod elintézni a problémát, akkor tudnod kell, hogy a vezetőség, nem foglalkozik a meglévő ügyfelekkel, sem a rossz minőségű szolgáltatásával.
Vannak olyan cégek, ahol bevezették az ügyfélszolgálati mesterséges intelligenciát, például az eMAG, vagy a bankok. Bár nagyon korszerű, de ezekkel nem lehet elérni semmit, nem tudnak segíteni az egyedi problémában.