Mobil, internet és műsorszolgáltatók szolgáltatásai
Nagy problémák vannak a Magyarországon működő mobil, internet és műsor szolgáltatókkal!
Sok panasz érkezik a szolgáltatók, szolgáltatásának a minőségével kapcsolatban.
Biztos Te is találkoztál, már hasonló problémával!
Minden probléma a szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatához érkezik be, Az ügyfél felhívja a szolgáltatót és hosszú várakozás után kapcsolnak valakit, egy ügyintézőt, aki túl van terhelve, mert napi több száz, vagy ezer elégedetlen ügyfélel beszél, akik hol kedvesek, hol ingerültek, a hosszú várakozás miatt és a hibás szolgáltatásért.
Megjegyzem, ha hosszú a várakozási idő, olyan szöveggel, hogy a várakozási idő több percet vehet igénybe és ezt bemondja a gépi hang, vagy hússzor, akkor érdemes elgondolkodni, hogy jó szolgáltatónál vagy -e.
Mivel a hosszú várakozási idő két dolgot jelenthet, hogy nagyon rossz a szolgáltató terméke, szolgáltatása, vagy nagyon kevés az ügyfélszolgálati munkatárs. Bárhogy nézzük egy biztos egyik sem jó jel!
Például, az ONE Magyarország teljes szolgáltatás leállása 225. június 26. -án és 2025. július 21. -én kb. 06 órától 14 óráig, internet, mobil , TV szolgáltatás nem volt. Ez durván kétszer nyolc órás teljes szolgáltatás kiesés, de szerintük semmi sem történt.
De a szolgáltatói lista folytatódhatna, a panaszok sokasága, csak torlódik, nagyon magas tarifák megfizetése után, több megbecsülést érdemelnének az ügyfelek.
Hol marad a reklámokban igért magas szolgáltatás és az ügyfelek teljes kiszolgálása jó minőségű szolgáltatással! A kiesett idő utáni pénzbeli visszatérítés?
Szóval egy biztos, ha a szolgáltató hosszan várakoztat, az üzleteiben, hosszú sor áll, vagy nehezen kapcsolják a telefonos ügyfélszolgálati munkatársat, akkor a szolgáltató szolgáltatása nagyon rossz.
A másik dolog a szolgáltatásokkal kapcolatban
Miért nem térítik vissza az el nem használt mobilnet árát, vagy miért nem lehet a következő hónapokra átvini, az el nem használt mobilnettet?
Hol van itt a korrektség?